La plaça de l'Església va acollir aquest dijous la festa de cloenda de la segona…
Castelldefels celebra la primera edició del CaniCross amb èxit de participació
El municipi ha acollit aquest diumenge 9 de novembre la primera edició del CaniCross Castelldefels, una cursa am recorregut circular al voltant del Castell amb corredors i gossos participant plegats en una jornada esportiva, social i de convivència.
Aquest diumenge 9 de novembre s’ha celebrat el primer CaniCross Castelldefels, una cursa amb recorregut circular que ha tingut com a punt de sortida i arribada l’entorn del Castell. L’activitat, organitzada pel Club Atletisme Sedentaris amb el suport de l’Ajuntament de Castelldefels, ha reunit desenes de corredors i corredores que han participat conjuntament amb els seus gossos.
🐾 Un matí esportiu i proper a la natura
La sortida s’ha fet davant del Castell, on des de primera hora del matí ja s’hi veien corredors escalfant, preparant arnesos i comprovant materials específics per a la disciplina. El circuit ha enllaçat trams de pista, camins forestals i zones més exigents de pujada, convertint-lo en un recorregut dinàmic i tècnic.
L’esdeveniment s’ha dut a terme en un matí assolellat i amb una temperatura ideal que ha ajudat al bon desenvolupament de la prova.
Esport, responsabilitat i convivència
El CaniCross promou no només la competició, sinó també la pràctica esportiva saludable, la vinculació entre persones i gossos i la responsabilitat en la tinença d’animals. L’ambient familiar i participatiu ha estat present en tota la jornada, amb corredors i mascotes compartint esforç i experiència esportiva d’una manera segura i respectuosa.
Guanyadors i guanyadores
🥇 Guanyador Absolut Masculí
Ayrton Fontecha Martinez
🥇 Guanyadora Absoluta Femení
Judit Banús
Junior Mixt
🥇 Leire Pascual de Ros
🥈 Martina Garcia Sánchez
🥉 Arnau amat
Sènior Masculí
🥇 Ayrton Fontecha Martínez
🥈 Joan Garcia Colomer
🥉 Fran García Valdés
Sènior Femení
🥇 Aïda Tugues Rius
🥈 Aina Pros Pereira
🥉 Rebeca Bayer
Veterà Masculí
🥇 Josep Maria Cudinyach Galceran
🥈 Xavier Masramon Sanguino
🥉 Henry Folch
Veterà Femení
🥇 Inés Hernández Sendra
🥈 Tamara Jiménez Belmonte
🥉 Alicia Hugas Cruz
Màster Masculí
🥇 Miguel Martin Carrillo
🥈 Javier Alonso Roces
🥉 David González Resbier
Màster Femení
🥇 Montse Conesa
🥈 Rosa Maria Orta Vilaro
🥉 Laura Sánchez López
Sub 15Kg Masculí
🥇 Eduard Queralt
🥈 Roger Ametlla Bermúdez
🥉 Raúl Costa Mancheño
Sub 15Kg Femení
🥇 Judit Banús
🥈 Sonia Rosal Espejo
🥉 Megan Taepke
🔁 Una primera edició que vol consolidar-se
L’organització ha valorat molt positivament aquesta estrena del CaniCross a Castelldefels i confia en poder consolidar la prova com una cita anual dins del calendari esportiu de la ciutat.
Aquesta primera edició obre la porta a noves oportunitats per vincular territori, esport i benestar animal en activitats a l’abast de tota la ciutadania.





