MULLA'T! El proper dissabte 19 de setembre vine a provar o perfeccionar la Marxa Aquàtica…
GRAN JORNADA GIMNÀSTICA AL PAVELLÓ DE CAN VINADER
El Pavelló Municipal de Can Vinader va acollir el passat dissabte 25 de març una important cita amb el món de la Gimnàstica. I és que a la instal.lació de la Rambla Blas Infante s’hi va celebrar, des de les 8h, i fins a les 12h, el 2n Open de Catalunya de Gimnàstica Estètica, modalitat de la que el club local, el Club Rítmica Barcelona de Castelldefels i el Club Escola Gimnàstica Castelldefels n’és consumat i exitós especialista.
Acte seguit es va celebrar la 5a edició del Trofeu Ciutat de Castelldefels de Gimnàstica Rítmica de Castelldefels, que en aquest cas va concitar a més de 700 gimnastes d’arreu de Catalunya i d’Espanya i que es va convertir, un any més, en una de les cites més multitudinàries de l’esport local. Les gimnastes locals, un cop més, van cuallar una gran actuació.
Enhorabona al Club Rítmica Barcelona i Club Escola Gimnàstica de Castelldefels pel seu esforç i excel.lent organització!

