Una vegada el CEM Can Roca va arribar al nombre màxim d’abonats, l’Ajuntament de Castelldefels…
Les Mills, els programes de fitness més famosos del món, ara al CEM Can Roca
A partir de l’1 d’octubre els abonats i abonades a l’CEM Can Roca podran gaudir de noves activitats dirigides gràcies a la incorporació d’un dels programes d’entrenament més famosos del món: Les Mills. L’obtenció de l’acreditació certifica l’esforç de l’Àrea d’Esports per oferir el millor servei als usuaris i usuàries del CEM Can Roca.
BODYPUMP, creat el 1997, és el programa estrella de Les Mills que va revolucionar i segueix revolucionant el món de les activitats dirigides. Aquesta classe, que es realitza amb barra i discos, s’ha convertit en la classe de fitness més practicada de tot el món (8 milions de persones practiquen BODYPUMP cada setmana) i que a partir de l’1 d’octubre estarà disponible per reservar des de l’app CanRoca fem esport disponible perdispositius iOSi pertelèfons Android. Si necessites una breu descripció de com fer-la servir, podràs trobar-la aquí.
Amb 21 programes de classes pre-coreografiades, un dels objectius de Les Mills és que els usuaris i usuàries obtinguin els resultats que busquen en un temps rècord mentre es diverteixen. La fórmula de Les Mills ha revolucionat el mercat del fitness i transformat la vida de milers de persones.
Actualment, el sistema d’entrenament Les Mills és present a 100 països dels cinc continents.
Quins programes Les Mills estaran disponibles?
Body Pump: Programa amb el qual milloraràs la teva força i resistència alhora que tonifiques musculatura ràpidament, grans resultats assegurats.
És l’original, l’autèntica classe amb barra i discos que enforteix i tonifica tot el cos. En una sessió de BODYPUMP ™: treballes els principals grups musculars utilitzant els millors exercicis de la sala de fitness com, per exemple, squats, presses, elevacions i curls.
Deu tracks amb bona música, fantàstics instructors i la teva selecció de pes … et motivaran a aconseguir els resultats que busques i ràpid!
Bodybalance ™: Inspirat en el Ioga, Tai Chi i Pilates que millora la flexibilitat. Els seus exercicis de respiració controlada, concentració, estiraments, moviments i poses adaptades a la música, el resultat és una sessió holística que porta als alumnes a un estat d’harmonia i equilibri.

Aquadynamic al CEM Can Roca
AQUADYNAMIC combina el treball cardiovascular i muscular utilitzant l’aigua com a resistència. Els seus exercicis són innovadors i dinàmics, es preparen amb molta antelació i són provats per professionals del fitness i de la natació.
Els moviments són molt efectius i, gràcies a les opcions, podràs aconseguir màxims resultats independentment del teu nivell de fitness. En definitiva, un autèntic desafiament aquàtic en el qual descobriràs una atmosfera esportiva plena de diversió.
A partir de l’1 d’octubre, benvinguts a una nova dimensió del fitness al complex esportiu Can Roca de Castelldefels.